Impreuna cu clientul nostru Amazon, lider mondial in e-Commerce, deschidem noi oportunitati: Customer Service Associate (CSA), pentru vorbitorii de spaniola/ italiana din intreaga tara in cadrul celei mai mari retele de suport pentru clienti - Customer Service Virtual (VCS). Comunitatea virtuala Amazon numara sute de Customer Service Associate din peste 150 de orase din Europa, toti lucrand ca o echipa!
Daca:
- Doresti un job care iti ofera posibilitatea sa lucrezi de acasa si sa interactionezi cu clientii
- Cunosti limba spaniola / italiana nivel avansat (minim B2+ scris, citit si vorbit)
- Comunici eficient si esti orientat/a spre solutionarea cererilor clientilor
- Ai abilitati de navigare pe Internet si esti familiarizat cu comertul on-line
- Ai capacitati foarte bune de organizare si de a lucra in mod autonom/independent
Experienta anterioara in relatii cu clientii reprezinta un avantaj.
Pentru a putea sa iti desfasori activitatea este necesar:
- sa ai o conexiune buna la Internet prin cablu (minim 10Mbps download si 2Mpbs upload reali)
- sa ai acces la o camera linistita in care sa iti desfasori activitatea
- sa fii disponibil/a sa lucrezi prin rotatie de luni pana duminica in intervalul orar 09 - 21 - Solutionarea cererilor clientilor in limba spaniola/italiana prin telefon, e-mail si chat, conform politicilor si practicilor Amazon
- Inregistrarea activitatilor realizate conform instructiunilor de lucru. - Oportunitatea de a te dezvolta in cadrul Amazon aEUR" cea mai inovativa companie din e-commerce si numarul 1 din lume in Customer Services
- Oportunitatea de a urma un training dedicat de Customer Support, personalizat nevoilor tale de dezvoltare
- Asigurarea resurselor necesare pentru a invata si a te dezvolta de-a lungul intregii colaborari
- Prezenta intr-un mediu dinamic, distractiv, provocator si creativ
- Posibilitatea de a-ti organiza activitatile personale functie de nevoie datorita programului de lucru rotational stabilit pentru cel putin 1 luna inainte.